Vampire Diaries

Jag har lovat mig själv att jag ska se 1 avsnitt om dagen utav den populära teve-serien Vampire Diaries. Jag har läst böckerna och allt jag har att säga är: serien är inte alls som böckerna.
Min version av karaktärerna / De riktiga skådespelarna:
Stefan Salvatore tyckte jag skulle spelas av Paul Wesley, men i min version med längre lite Edward Cullen-frisyr. /Han spelas av Paul i verkligheten också.
Elena Gilbert skulle definitivt spelas av Emily Browning. /Hon spelas av Nina Dobrev (som är mitt andrahandsval)
Damon Salvatore skulle spelas av Gaspard Ulleil eller Sam Worthington. /Ian Somerhalder är inget bra alternativ enligt mig.
Men men ! Min version är inte alltid den bästa enligt precis alla.
Ha en fortsatt bra kväll/natt!
Anna

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åh Vampire Diaries <3

Fast ett tips är att du ser det som två olika saker, för de är väldigt olika =) Så gör jag, även fast de liknar varandra lite ;)

(Annars blir det lätt 'Åh nu kommer det här!' och så kommer det inte, hehe ;)



Men serie är OTROOOLIGT grym! :D

2011-11-20 @ 20:52:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0