Uppsala - Södertälje

Idag var jag på basket matchen mellan Uppsala Basket och Södertälje Kings. Uppsala vann, dock fick inte min favoritspelare spela :/ som vanligt då. Men men, de som vet vem det är - good for you. Ni andra - förlåt men det säger jag inte ;) Men men, jag satt med Josephine. En riktigt go och glad tjej jag tycker mycket om! Önskar vi träffades oftare men det ska de bli ändring på. Känns så skönt när man får vara med någon som tycker likadant som en själv, eller hur ? I vilket fall - slängde mest bara in inlägget för att fylla ut bloggen lite. Den känns så tom och dammig för tillfället, det är en sam som de också ska bli ändring på ! Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0